i'm fine.

7:44 am


Oh hai.assalamualaikum.lama dah tak menulis kat sini.awkward .___. Haha.takpe.
boleh go on lagi  KOT.
Hmm hmm tiba-tiba dapat inspiration nak update blog bersawang ni selepas sekian lama,lepas kena sengat lebah semalam.lebah tu sengat hidayah kat saya suruh update blog kot.HAHA.
K.Fathin mengarut.enough  -,-"


Hmm hmm rasanya saya pernah cakap pasal benda ni,just nak highlight sekali lagi…hmm hmm lately ni rasa macam tak dihargai.sangat.sebab hari tu adalah mengadu kat kawan-2 sume,then hmm semua tak reply.kenapa ? saya buat korang annoying ke ? saya buat korang rimas ke ? let me know. Saya okay.insya-Allah :') just beritahu,boleh awak,awak dan awak ? takpe.kalau korang tak perlukan saya langsung dalam hidup korang.let me know.saya boleh undur diri.saya ada ibu,abah,family mak lagi.saya okay.saya boleh hidup lagi :') saya ada Dia jugak dengan saya :) just let me know kalau taknak saya muncul dalam hidup korang dah.PLEASE.pretty please.like seriously.


I’m strong enough.trust me.
I’m fine.like seriously.



When the time has comes,I will go.far away.sabar ye ? lama-lama nanti saya hilang bebetul dari hidup korang.tunggu je lah. I don’t know when,but the time will come.bagi saya bersedia dulu lah.insya-Allah kalau sempat,kann ? :') saya tak nak mention siapa,tapi saya harap awak,awak dan awak tak rasa ape-ape pun kalau saya jauh dengan korang.i guess memang korang takkan rase pape pun kan ? hihi
Take care.
Doakan saya.tau tau tau.kalau teringat :')



I am losing them who did all of this to me.sebelum ni :’)
Saya okay.
Semyum.air mata mengalir perlahan.




Assalamualaikum



You Might Also Like

2 comments

  1. hai. assalamualaikum. :)
    relax lah.sabar lah. hidup tak payah nak depending sangat. mengada sangat.
    orang tak reply text kita ke tak jawab call ke, bukan upa ke rimas.
    diorang pun ada life sendiri jugak kan.
    nanti bila diorang free teringat diorang text lah awak. sabar je.
    awak kan tengah sambung belajar bagai semua ni kam, sibukkan dengan kawan2 kat situ, isi life awak. kawan2 yang jauh semua tu takyah kacau sangat.
    tak berhubung tak bermakna lupa, mungkin takde masa. biasalah, semua orang ada life masing2.

    sabar k. hidup sendiri pun okay. friends come and go by the way. jangan nak depending sangat kat orang.berdiri dengan kaki sendiri.

    k :)

    ReplyDelete
  2. ohh waalaikumussalam :') syukran jiddan jiddan :')
    tak..saya rasa macam tak wujud je kadang-2,saya tahu dorang sibuk,tapi...saya nak tau pape cerita dorang.mane tahu dorang ade masalah ke ape ke kan ? saya maybe tak dapat nak solve,tapi saya nak jadi pendengar diorang :') nak rasa diappreciate je :') btw thanks anonymous :')

    ReplyDelete