Am I that bad ?

3:28 pm

Yes.I ask myself.am I that bad ?
sampaikan orang-orang yang selalu ada dengan saya sebelum ni pun dah start jauh dengan saya.
bestfriends.the one who i though will always be there for me.but no.
i know,you have your own life.me too.but naaah never mind.
maybe I should stop depends on others when I have problem.
They have their own problems too.



but someone told me this ;

"seorang Muslim dengan Muslim yang lain tu bersaudara.saling melengkapi.macam kalau saya salah cakap pasal agama,awak boleh betulkan.and kalau awak nak tahu something pasal sains-sains ni,saya boleh jugak tolong sikit-sikit.ingat.Muslim tu saling melengkapi."

lebih kurang macam tu lah.
thanks jadi telinga untuk dengar masalah saya yang tak habes-habes ni.mesti dah penat dengar kan ? haha


to those who thought I am a bad person,sorry.kalau saya ada buat salah dengan korang.
but if I did something wrong,you should give me advice,not cursing me right ?
it's okay.humans are different.rambut sama hitam,hati lain-lain.yaa i know.faham sangat-sangat :)


so,nak mintak maaf sekali lagi untuk segala salah silap yang Fathin Munirah ni pernah buat.
saya takut.takut tak sempat nak mintak maaf.


so,I'm gonna move on.by myself.
lagipun minggu depan dah final exam.it's hard.
pray for me.
I need to be a stronger girl.
taknak lembik manja dah.
taknak nangis dah.
will you?






You Might Also Like

3 comments

  1. i feel the pain too. bila da sorg2 kat rumah ni, mula rasa bukan2 dalam fikiran. I know I not suppose to feel negative, tapi... entah.. pray for me aten. good luck exam ^^. sorry I'm not helping.

    ReplyDelete
  2. ggod luck examm. jangan fikir negatif ;D

    ReplyDelete
  3. Paa ; takpelah :) shaing pun takpe.hihi
    Aidil ; thank youuuuu :'D

    ReplyDelete