keep praying and hoping :'D

6:41 pm


assalamualaikum hai hai :D

tiba-tiba tergerak hati pulak nak update blog ni.haha.tah berape kali delete post tah.bila rase nak update,tiba-tiba idea hilang pulak.u_u.K.cukup mengarut dengan intro yang panjang berjela(?) ni.



tadi mimie text suruh check upu,saya macam hah?hah? bukan kate second week june ke?:O dengan kekelaman yang melampau,terus on lappy yang tak di'on' semalaman sebab demam semalam.nak jugak mention konon nak meraih simpati u_u selalunya bila on lappy je,terus bukak link fb ke,tweetdeck ke,buat first time nye saya bukak link upu dulu tahu?haha.then,bila dah klik kat lama utama tu,tekan keputusan rayuan,dia tules ni:

Keputusan rayuan akan diumumkan pada MINGGU KEDUA JUN 2012
saya macam ape ni?ape ni?takkan mimie tipu saya kan?then,rupa-rupanya yang boleh check hari ni untuk sape-sape yang apply politeknik je.*hembus nafas* mimie dah buat saya cuak tahu ? heh.naseb baek pening dah okay,kalao tak lagi pening saya tadi.so,sekarang ni saya just boleh hoping,doa,tawakal je kat Dia.sebab sekarang ni saya just nak kena tunggu result rayuan keluar second week tu nanti.semoga dapat.semoga.doakan saya :') 


and sekarang saya macam tak tahu nak jadi ape.boleh tak nak cakap takde cita-cita?hmm..hmm..bukan ape,start dari dapat result spm,matriks,upu u_u saye macam cepat putus asa je.hmm..hmm..rase macam takde mase depan pun ade.tapi rasenye,sekarang saye dah dapat semangat baru ! tak tahu lah dari mane.haha.mungkin dari kawan-kawan saya yang awesome yang tak habes-habes bagi semangat kat saya,and tak lupa doakan saya :D thanks korang ! so sekarang ni,tinggal untuk tunggu je result tu keluar.



and,kurang dari 5 hari kawan-kawan saya dah nak tinggalkan saya.diorang nak daftar masuk u dah :') hmm..hmm..tinggallah saya sorang-sorang kat sini.take care weh :'D semoga tak lost contact.semoga tak lupa saya.semoga.tapi kalao korang nak lupa pun takpe,saye takde hak nak halang korang,kan?hati manusia berubah.kita tak tahu:')


back to tajuk kat atas tu,saya sangat-sangat berharap saya dapat mane-mane.saye taknak bagi ibu dengan abah kecewa ada anak macam saya :( saya rasa saya dah banyak sangat susahkan parents saya.saya nak tebus balek  result spm saya yang tak seberape boleh nak bagi parents saya bangga dengan saya tu.saya nak bagi ibu dengan abah happy.ni je yang boleh saya buat,walaupun saya tahu saya takkan dapat balas balek semua yang parent saya dah buat untuk saya dari kecik sampai lah sekarang ni :')



ouh.saya terjumpa ni kat tumblr :')



so ! just wait and see je lah result nye nanti kan? kalao saya dapat,saya update lah,kalao saya tak update tu,faham-faham lah ye? :')

assalamualaikum.

You Might Also Like

0 comments