#Random Thought di pagi hari

10:27 am


Hari Jumaat lepas, saya sent text messages kat beberapa orang yang saya sayang yang berbunyi *eceh ayat -,-" * ;

Saya sayang awak.sangat-sangat :’)

Sila muntah sekarang.ingat senang saya nak berjiwang-jiwang ? *jelling*
And you know what ? ibu dengan abah tak reply pun text tu *nanges* 
I do hoping that ibu / abah akan reply ;

Ibu/abah pun sayang ayong jugak



Aaaaaaaa harapan je lah kannnnn.takde reply pun. *peluk bantal burger sambil nanges*
Tapi takkan lah your own parents don’t love you ? you are their daughter/son kot  -,-"

Kalau sayang tak semestinya kena bagitau

Maybe sebab family kitorang kalau bab-bab jiwang ni macam pemalu sikit kan *rolling eyes* so  sebab tu lah kot ibu dengan abah malu nak mengaku yang diorang sayang saya :’> ohh patutlah saya malu nak cakap saya sayang sape-sape bila berdepan atau on call.hihi *blushing*
Okay.cut the crap Fathin -,-“
Tak tak tak.main point dia sekarang tak salah kalau nak announce your love to someone,tapi biar kena dengan tempat dan masa lah kan. Announce your love.spread the love.eceh. Rasullullah pun ada cakap okayy.


“There was a man who came to the prophet (salla Allahu ‘alayhi wa sallam) and said‘I love such and such person for the sake of Allah’ 
The prophet asked the man, ‘did you tell him that?’The man replied ‘no’. The prophet then said go and tell him. ” ( Imam Ahmad )



Tapi ada masanya diam-diam je lah kalau sayang tu.diam okay diam.
if you know what I mean *rolling eyes*
so dah tak tahu nak cakap ape.eh tulis ape.that's all kot.tak tahu nak merapu ape dah.
Ehem.Mimie,Ainum selalulah cakap korang sayang aku.sunnah kot !



You Might Also Like

0 comments